maanantai 9. toukokuuta 2011

Kadonnut viikonloppu

Viikonlopppu meni vähän... ohi. Lauantaina mulla oli tarkoitus punnita itseni, kun epäilin, että sunnuntaina ei onnistu. Valitettavasti muistin tämän suunnitelman vasta aamiaisen jälkeen. Lauantaina olin töissä ja bilettämässä. Sunnuntaina olin sitten hiukkasen krapulassa ja korkeammat aivotoiminnot, joita olisi tarvittu punnitukseen, oli aika lamassa aamupäivän (ja ulkonäkö kuin kauhuelokuvasta, kun en tuhmana tyttönä jaksanut poistaa meikkejä ennen nukkumaanmenoa). No virallinen punnitus jäi väliin, mutta yritän sitten ensi viikolla. Mä olen kuitenkin melko hyvin tietoinen painosta ja se roikkuu siellä vähän yli 69 kilossa.

Muuten, silloin kun aloitin tämän laihdutusurakan, ajattelin, että krapulamättö voisi olla ongelma karpille. Ei se ole. Mä syön vaan meetvurstia ja juustoa. Ei siihen tarvitsekaan pitsapohjaa alle.

Päädyin sitten kuitenkin eilen illalla pitkään vetkuttelemaani suururakkaan, eli kokonaisvaltaiseen vaatekomeron siivoamiseen. Työ, jonka yleensä suoritan korkeintaan kerran vuodessa. Nytkin edellinen kerta taisi olla viime vuoden toukokuussa. Olen jo kuukausia ajatellut, että jotain pitäisi tehdä kun suuri osa vaatteista on sellaisia, jotka on liian isoksi jääneitä, huonokuntoisia tai muuten vain virheostoksia. Nyt lisäksi pitäisi varmaan poistaa ylimääräiset villapuserot ja muut talvivaatteet kesävaatteiden tieltä. Alun perusteella näyttää kovasti siltä, että UFFin laatikoihin ja roskikseen päätyy hyvin monta säkillistä vaatetta. Tavoitteena olisi vaatekomero, jossa olisi vain vaatteita, joita oikeasti käytän. Vaatii useamman päivän työn, mutta onneksi alkuun on jo päästy.

Ei kommentteja: