lauantai 2. huhtikuuta 2011

Eipä kummempia

Taasen huomenna jää punnituspäivä väliin, kun en ole vaa'an ulottuvissa. Sinäänsä tulos tuskin olisi ollut mikään ihmeellinen. Kunnolla, kiltisti olen syönyt ja jonkin verran liikkunut, mutta ei niin hyvin, että suuria pudotuksia olisi ollut kuitenkaan luvassa. Aina välillä tulee mieleen olisiko pitänyt valita joku muu punnituspäivä kuin sunnuntai. Tiistaista torstaihin olen paljon todennäköisemmin kotona kuin viikonloppuisin (ja pienemmällä todennäköisyydellä krapulassa). Nyt on kuitenkin jotenkin vaikeaa muuttaa rytmiä, johon on syksystä tottunut, joten punnituspäivä taitaa kaikesta huolimatta pysyä sunnuntaina. Laihtumistahti on kuitenkin sen verran rauhallinen, että oikeastaan kahden viikon tulos tuntuu usein paljon kiinnostavammalta kehityksen kannalta kuin viikon tulos.

Eilen shoppaillessa (taidan itse asiassa shoppailla aika usein) satuin löytämään aivan ihanalta vaikuttavan mineraalimeikkipaketin. Teki mieli ihan hirvittävästi ostaa se, mutta hinta oli aika kallis. Keksinkin sitten, että kun paino on alle sen 70 kilon, niin ostan sen vasta sitten ja siihen asti vain haikailen täydellisen meikin perään. Onpahan pientä tavoiteltavaa.

Eilen ja tänään olen vähän harmitellut, kun mun lempihame alkaa olla liian iso käytettäväksi. Yleensä olen vain tyytyväinen tunteesta, että joku vaate jää liian isoksi. Kuitenkin tämä hame on ollut niin hyvän värinen ja mallinen, että harmittaa. Uusia toki löytyy, mutta oiken sellaista mukavaa ja oikeasti hyvännäköistä saa etsiä ja välillä muoti on sellaista, mistä en löydä mitään innostavaa (ei sinäänsä ettenkö minä vaatekaupoissa viihtyisi).

Ei kommentteja: