lauantai 5. maaliskuuta 2011

Aikaistettu punnituspäivä

Paino oli tänään 72,0 kg eli -200g kahden viikon takaisesta. Vähän häiritsee, mutta no, onhan se sentään menossa alaspäin. Olen ylpeä itsestäni, koska en ole sortunut herkkuihin, vaan olen vaan tasaisesti syönyt liian suuria määriä (eli suunnilleen saman verran kun kulutan). Luulisin, että tästä on helpompi vaan vähentää vähän syömistä tai lisätä liikuntaa, sen sijaan, että olisin kamppailemassa ahmimishimon kanssa.

Kuten näkyy, tämä punnituspäivä on vähän liukuva ja lisäksi jää joinakin viikkoina ihan kokonaan pois. Nyt oli vähän pakko aikaistaa. Hmm. Huomenna olen nimittäin erittäin suurella todennäköisyydellä sen verran pahassa krapulassa ja turvonneena, että näin on armeliaampaa. Lisäksi luultavasti en edes muistaisi punnailla itseäni huomenna. Puolustukseksi voin sanoa, että tämäniltainen humala on eka sitten uudenvuoden.

Itse asiassa tänään menen ensimmäistä kertaa bilettämään sitten laihduttamisen alun. Mulla on ollut todella heikko itsetunto ja läskeineni olen ollut miesten suhteen todella epävarma. Nyt. En tiedä. Tavallaan sitä haluaa nähdä saisiko sitä enemmän huomiota nyt ja uskaltaisiko sitä olla tavallista rohkeampi. Tavallaan sitä haluaisi odottaa ja pysyä piilossa siihen asti kun on laiha. Saa nähdä miten tänä iltana käy. Ainakaan en odottele kuuta taivaalta.

Ei kommentteja: