tiistai 22. maaliskuuta 2011

Mun tavallinen tarina

Minulle kävi nyt samalla tavalla kuin ties kuinka monta kertaa aikaisemminkin. Sunnuntaina liikuin innolla, kävin kävellen kaupassa (n. 4 kilometriä kävelyä). Sitten ajattelin, että sää on niin hyvä, että voisin tehdä vielä pienen iltapäivälenkin (n. 5 km). Illalla vielä jumppasin vauhdikkaasti pari tuntia. Nautin liikunnasta suunnattomasti ja ajattelin, että haluaisin oikeasti elää tällaista säännöllisen liikunnallista elämää...

Maanantaina herätessä kurkku kipeä, yskittää ja aivan vetämätön olo. Saattaa olla, että tämä on aikaista siitepölyallergiaa tai hiekotussepeli ärsyttää keuhkoja (astmaatikkona jokakeväinen riesa) tai voihan tämä olla alkavaa flunssaa (mulla allergia ja flunssa oireilee usein niin samalla lailla, että vaikea sanoa päivän perusteella!). Joka tapauksessa paljon kaikkia mahdollisia lääkkeitä ja ei liikuntaa vähään aikaan. Muistelen, että näin on käynyt muutaman kerran aiemminkin näin keväisin. Liikuntaintoa ja heti ensimmäiseksi olen kipeänä.  

Nyt tiistaina tuntuu siltä, että kyseessä saattaisi olla enemmänkin se pöly (siite tai sepeli), sillä olo on itse asiassa vähän parempi kuin eilen. Se olisi niin hyvä juttu, sillä se ei haittaisi niin paljon liikuntaa tai työtä.

No, kyllä tästä vielä ryhdytään liikkumaan, kohta...

2 kommenttia:

Anu kirjoitti...

Hei!
Löysin juuri blogisi. Näin kesken työpäivän en ennätä lukea kaikkia kirjoituksiasi mutta palaan iltasella.
Olet onnistunut todella upeasti. Sain vähän inspiraatiota - josko minäkin saisin kevyemmän olon samalla konstilla.

Anu

Demetrainen kirjoitti...

Kiitos! Mulla tämä on ollut ehdottomasti toimivin juttu (ja olen todella kokeillut todella erilaisia juttuja). Paljon menestystä ja onnistumisen hetkiä siulle!